Hotel Parc Craiova
0251.417.257; 0251.417.258; 0725.919.131 Fax: 0251.418.623.

Documente conform OUG 109/2011.

Articol*

Documente și informații

Link publicare informații

Art. 51 lit. (a)

Hotărârile adunărilor generale ale acționarilor, în termen de 2 zile lucrătoare de la data adunării

Detalii aici

Art. 51 lit. (b)

Situațiile financiare anuale, în termen de 2 zile lucrătoare de la data aprobării 

Detalii aici

Art. 51 lit. (c)

Raportările contabile semestriale, în termen de 45 de zile de la încheierea semestrului

Detalii aici

Art. 51 lit. (d)

Componența consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, inclusiv: numele și prenumele fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, CV-ul fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, data încetării mandatului fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, afilierea politică a fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, statutul fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, respectiv definitivi sau provizorii, remunerația fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, inclusiv eventuale bonusuri sau beneficii

Detalii aici

Art. 51 lit. (e)

Declarațiile de avere și de interese ale fiecărui membru al consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului de pe întreaga durată a mandatului

Detalii aici

Art. 51 lit. (f)

Raportul anual cu privire la remunerațiile și alte avantaje acordate administratorilor și directorilor, respectiv membrilor consiliului de supraveghere și membrilor directoratului în cursul anului financiar

Detalii aici

Art. 51 lit. (g)

Codul de etică, în 2 zile lucrătoare de la data adoptării, respectiv la data de 31 mai a fiecărui an, în cazul revizuirii acestuia

Detalii aici

Art. 51 lit. (h)

Procedura prin care s-a făcut selecția membrilor consiliului de administrație/consiliului de supraveghere/directoratului, precum și revocările din funcțiile respective în ultimii 3 ani și motivele revocărilor

Detalii aici

Art. 51 lit. (i)

Scrisoarea de așteptări

Detalii aici

Art. 51 lit. (j)

Contractul de mandat

Detalii aici

Art. 51 lit. (k)

Bugetul pentru investiții în fiecare dintre ultimii 3 ani financiari

Detalii aici

Art. 51 lit. (l)

Cheltuielile totale cu personalul în ultimii 3 ani (inclusiv salarii, sporuri, bonusuri, traininguri sau formare profesională, decontări și alte beneficii

Detalii aici

Art. 51 lit. (m)

Datoriile întreprinderii publice către bugetul de stat, către instituții de creditare și către parteneri comerciali, cu mențiunea pentru fiecare categorie cât la sută este reprezentat de restanțe de plată

Nu este cazul

Art. 51 lit. (n)

Valoarea subvenției operaționale primite de la bugetul de stat

Nu este cazul

Art. 51 lit. (o)

Serviciile sau bunurile produse de întreprindere în interes public

Detalii aici

Art. 51 lit. (p)

Menționarea obiectivului de politică publică a întreprinderii

Detalii aici

Art. 51 lit. (q)

Situațiile de risc/analiza de risc din domeniul de activitate al întreprinderii

Detalii aici

Art. 51 lit. (r)

Raportul anual agregat pe pagina web a întreprinderii 

Detalii aici

Art. 51 lit. (s)

Menționarea obiectivului de politică publică a întreprinderii

Detalii aici

Art. 51 lit. (ș)

Planul de integritate al întreprinderii (dezvoltat în concordanță cu Ghidul de bună practică al OCDE privind controlul intern, etica și conformitatea) și mecanismul de raportare de către avertizorii în interes public a încălcărilor legii

Detalii aici

Art. 51 lit. (t)

Raportul de audit extern

Detalii aici

Sari la conținut